Söndag

Idag har min kära kompis varit här... Vi har tagit en promenad idag, jag fick henne runt guldfåglen idag =) 5,4 km... Det tog lite längre tid idag, tuva var med så några stopp med vagnarna blev d idag.. men men vi kom runt...
Vi har skaffat oss en boxer till vårt sovrum men det fattas ju en sladd.. Så jag få snällt vänta till en annan dag.. Varför ska man inte kunna få allt på en gång??!!! Varför måste man köpa saker?? Det tar ju bara längre tid....

Kollar lite på fotboll också, Kalmar har gjort 2 mål på 1 minut... Bra gjort.... Så nu kan dom få guld, tror jag!!!!! Är inte så insatt i fotboll........

Imon börjar älgjakten så jag lär inte få se min kära sambo på hela dagen, men jag hoppas att han skjuter en älg nu för vi behöver lite kött.... Älgkött är så gott.....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0