Skönt väder

Idag är det bättre väder än igår, fast man vaknar när det är kallt... Men jag tycker inte om att frysa....

Idag kom vi precis till dagis kl 9... Tuva kom på att hon glömde tutte och nalle när vi typ hade gått halvvägs och då var kl 08:45 och vi ska vara på dagis kl 9... Så vi fick glatt springa hem och hämta de, hon fick sitta på brädan sen och vi hann precis innan dom skulle gå iväg till gympan.... Jag hade ingen tanke själv på att hon skulle ha tutte och nalle me sig.. Det brukar bli lite stressig på mornarna....

Nu sitter jag i soffan och ta det lite lugnt och känner tystnaden innan lillan vaknar.. Måste ta tag i städningen här... Skaha gäster i helgen... Jag längtar... Vi ska vara barnvakter med, till Tuvas och Tindras kusin Elin...

Imon ska jag handla med 4 barn... Men jag tror nog jag handlar innan jag få båda kusinerna.... Stina ska jag lämnahos farmor och farfar och sen ska vi dra hemåt med varor och barn... Då få man känna på att vara 3 barns mor... hihihi... Jag vill ju ha ett barn till inom 3-4 år men vet inte vad min kära "man" säger... =) Ska nog övertala honom kanske.... Nä nu får jag nog sätta igång innan lillan vaknar... Hon sover ute idag, då sover hon längre än inne....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0