Onsdag...

Har inte hunnit skriva så mycket i denna på tre dagar... Men det har inte hämt så mycket iaf...

I måndags tänkte vi gå till öf här i morby men gick man ut så blåste man ju iväg, trodde att vårt plasttak till altanen skulle blåsa bort... Men taket är kvar...

Igår var vi på 3 månads kontroll med Tindra, hon fick sin första vaccination, gick jätte bra sa inte ett ljud... Min lilla tjej börja bli stor hon väger 6 kg och 61 cm lång... När vi satt där och väntade på våran tur så satt det en där med sin 3,5 vecka gammal bebis...
Tindra och jag var hos gammelmormor och hälsade på medans syrran var på dagis...
Jag var på färg- och makeupanalys... Skönt att få vara lite själv och få göra vuxensaker...
Var lite duktig med och var ute och gick...

Idag var jag och Tindra på maxi och handlat... Vi ska ha föräldragruppen här imon.. Jag har gjort en morotskaka få se hur den smakar imon. =) Det blir spännande... Men den ser god ut... Snart börjar sjukhuset ska se d och så KANSKE det blir en äppelpaj till den lr till bonde söker fru....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väldans vad fin blogg du fått;-)

Kram

2008-11-12 @ 20:38:00
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0