Måndag..

Helgen har varit bra.. I fredags kväll fick jag älg ryggbiff till middag, men klyftpotatis och morötter i ugnen och en gudomlig sås... Sen var det lugnt en stund innan Tindra började skricka, så vi såg idols röstning på evigheter.... Vi brukar somna innan nyheterna är slut... Tillslut så somnad hon efter några timmars skrickande.. 

I lördags så var mattias ute och jagade så jag tog barnen med mig ner till gammelmormor.. Jag lämnade tuva där så tindra och jag tog vår promenad.... Det var skönt fast att det blåste... På kvällen hade vi älg rostbiff, det var också gott... Tindra hade en skrickperiod också... Jag misstänker att hon har ont i magen...

Igrå var vi hos min morbror, Mattias skulle hjälpa honom med nått tak... Så jag och hans fru tog en promenad... Vi var där hela dagen.... Hon hade köpt Tomas Boströms bok, hon hade inte hunnit å läsa den än men jag funderar på att låna den sen när jag är klar med min... Just nu läser jag Liza Marklunds nya.... Bra hittills... Cim visade mig igår hur man gör massage på små barn, jag testade det igår och tindra skrek bara i 30 min så jag ska köra på massagen varje kväll så kanske hennes mage blir bättre.. Hoppas hoppas...

Idag var jag och barnen på öf hä i mörby och sen var vi hos mormor/mamma en stund och nu sitter vi framför tv:n.. Nu har alla fått sin mat =) Om 2½ timme är mattias hemma, tiden har gått fort fram idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0