Jaha...

Då var det redan tisdag... Vart tar tiden vägen???
Ringde bvc idag, för Tindra ska få sin 3 månaders spruta nästa vecka och jag fick en tid men då trodde jag att vi skulle åka till färjestaden men en annan i föräldragruppen fick samma dag fast då i mörbylånga så jag ringde och kollade.. Men då var det en helt annan dag fast då i färjestaden, men bvc-sköterskan skrev den dagen jag ville ha.. Vaddå förvirrat... Men men vi fick tiden i mörbylånga så jag slipper åka till färjestaden... Rätt skönt, då sparar jag dom bensinpengarna...

Igår var Tuva, TIndra och jag på öppna förskolan i mörbylånga.. Man måste ju akrivera henne när hon är hemma, hennes bästa kompis var åxå på öf....
Mattias ringde igår kl 07:30 och sa att han hade skjutit sig en kviga (älg).. Nu har vi kött som vi kan bada i... Älgen vägde 230 kg... Det är lite kött på en sån, men gott är det.....

Idag har jag gått rundan... Man få passa på när Tuva är på dagis.... Efter dagis så hälsade vi på gammelmormor och hon blir lika glad varje gång vi kommer... Fast hon få alfrig se Tindra, hon sover gämt när vi är där... =) men hon få se henne på söndag, då ska vi äta KROPPKAKOR... MUMS....

Nähä nu kallar sängen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad duktig du är med att gå ut & gå!! Jag har helt tappat stinget för det..

Angående lördag så har vi fullt upp. Stallet på fm & sen på em är det övernattning på scouterna & då är vi föräldrar inbjudna på nån invigning.. Så det får bli annan gång.

Kram

2008-11-05 @ 08:56:38
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0