Idag...

Händer det inget.. Jag KANSKE ska renas lite i garderoben... Den är lite stökig, man slänger in sakerna där och sen så stänger man dörrarna... Bäddade rent igår i sängarna, vi har ingen torktumlare, jag saknar det nu är man bädda rent... Jag få ta upp tvätten och hänga den inne... Det tar några dagar för att tvätten ska torka, det skulle ha varit skönt med en torktumlare, bara slänga in tvätten och  sen är det tort....

Jag fäller så mycket hår, har snart inget kvar... Tar man bara i håret så får jag massor med hårstrå i handen... Jag skulle vilja klippa håret igen.. Så en snygg fresyr på tv, stjärnor på is, johanna. Det var rätt coolt men jag vet inte om den passar mig... Jag tycker att frillan är snygg... Fast på henne, undra om den är d på mig med??!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0