Helgen över...

Varför går alla helgerna så fort???!!!! Jag vill ha min kära älsking hemma... Men men nån måste ju jobba =) 

I lördags så var vi på kalas och det var trevligt... Tuva var uppspidad till max, Tindra sov inget när vi var där, det kan ju vara farligt att somna man kan ju missa nått.... Fick veta att vi ska vara barnvakt åt Tuvas kusin en HEL helg.. Men det går bra då blir Tuva sysselsatt hela helgen... Hoppas det blir fint väder bara så dom kan vara ute och leka med....


Igår var vi hos gammelmormor och gammelmorfar och åt kroppkakor... MUMS.... Jag fick åka dit som vanligt och hälpa henne, ingen annan i släkten kan ta sig i kragen och fråga om hon behöver hjälp... Jag har ju som sagt 2 barn men ingen har tydligen fattat det... men men det gick bra ändån... 

 Vad tycks?? Ser det gott ut???


Tuva var ju självklart med och hjälpte till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0