Fy

fan vad kallt det var/är idag, 2 grader vid 9 idag.. Usch... Men man fick bara snällt klä på sig och gå ut, Tuva skulle ju till dagis... När Tuva var lämnad så åkte Tindra och jag till färjestaden och hälsade på en kompis... Vi gick ner till köpstan och kollade julklappar men jag köpte inget men hittade endel... Som andra kan köpa åt oss.... =)
När vi var klara gick vi en runda, vad skönt det är å gå...

Jag måste ta tag i mitt liv IGEN.... MÅSTE gå ner i vikt, tycker för tillfället inte om min kropp... Lite för mycket överföld.... hihi... Måste sluta äta massar kakor, pajer och sånt... Försöka komma ut varje dag med vagnen....

Tindras mage har blivit bättre nu... Ikväll var det lugnt med skrikandet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0