All helgona helgen

Idag ska vi åka och sätta ljus på min syrras grav, hans farmor och mormor..... Jag tycker att det är fint och lite mysigt när man går till graven och det är mörk... Man ser alla ljus som lyser...

Mattias är och jaga idag IGEN, som vanligt varje helg... Att man aldrig lär sig å vara själv.... Man är ju själv om dagarna men sen så tycke rjag på helgerna kan man hitta på nått kul tillsammans... Men men hoppas att han inte är borta förlänge idag =) På måndag börjar älg jakten här på Öland så då ska han på d me.... Det blir aldrig nog me jakt.. MEn jag är glad att han har ett intresse... Till skilnad från mig, fast jag har ju barnen...

Nu ska jag gå och lägga Tindra, hon sitter i babysiten och är lite gnällig....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0