3 månader

Kan ni förstå att min lilla tjej har blivit 3 månader???!!!!! Vid denna tiden och för 3 månader sen så låg jag på förlossningen/bb och myste med min nyfödda bebis..... Telefonen ringde i ett då.... Man saknar den tiden också att bli ompysslad och maten serverad....

Igår så dammsög jag men d va rent bara i 5 minuter, Tuva åt chokladbollar med pärlsocker på.... Man blir så glad då!!!!!

Idag tänkte jag ta mig i kragen och DAMMA.... JIPPI så kul... Det är ändå så tråkigt väder ute... Mattias är och slaktar vår älg... Äntligen kött....

Sen ska jag försöka få honom till att handla innan vi åker på 25 års kalas, men d kan jag nog drömma om =)
Så slipper jag ta med mig båda barnen på måndag och handla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0