1:a advent...

Då va det 1:a advent, snart JULAFTON... Vi hade ingen mys frukost idag.. Glömde d... hihi.. Man kan ju inte tänka på ALLT... Idag har jag städat klart, orkade inte ta Tuvas rum igår men idag har jag gjort det och det blev sååå fint, undra hur länge d få vara städat???!!! Högst 1 timme... Så ni ska jag snart bädda sängen och slänga in en maskin tvätt... Måste ju ha lite mat i oss me, undra vad man ska göra för nån mat??!! Ikväll ska vi till min morbror, han fyller år...

Igår rensade jag ur Tindras kläder, så nu har hon stl 68, vad tiden går fort... Jag tänkte att jag skulle köpa lite kläder till henne men jag behöver inte köpa i 68 för d har hon massor i... Få köpa en större stl...
Jag är snart klar me boken jag håller på med... Liza Marklund skriver bra böcker, dom blir alltid spännande i slutet, så få jag läsa utan några avbrott så är den snart slut... Har mindre än 100 sidor kvar... Tänkte låna Tomas Bodströms bok ikväll, undra om den är bra?!! Den verkar bra när man läser på baksidan... Nä få väl ta tag i d sista... Om man orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0