Vilket dystert väder...

Gud så tråkigt väder, grått och disigt... kan det inte bli snö snart, fast jag tycker inte om snö... Eller jo snö men inte blasket som kommer efter snön... Det få gärna komma snö så tuva blir lite glad...

Vi ska snart bege oss till färjestaden och sätta på vinterdäcken på volvon... Sen ska jag köra in Mattias till stan, han ska till en jobbakompis och sen ska hans jobb till bowlinghallen och bowla å äta mat... Det lär nog inte bli så nyktert ikväll skulle jag tänka mig.. Men jag ska hämta honom ikväll... Det är rätt skönt å få hem honom... Fast jag ska skaffa barnvakt så jag slipper dra upp barnen... Men jag vågar nog inte lämna Tindra hemma, man vet ju aldrig när hon vaknar och ska ha mat... Så hon få nog följa med... Men Tuva få stanna hemma om hon sover...

Nähä nu ska jag gå och göra mig iordning... Ha en bra dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0