Velar lite

Ringde frissan idag om en tid så på fredag ska jag klippa mig... Denna gången blir det kort.. Typ som carina berg men inte så kort.. Har inte riktigt bestämt mig... Men kort... Vet inte om jag ska färga det mörkt, vill göra nått med mitt hår.. Ska fråga om mattias kan färga mitt hår... Borde han ju kunna... Om han vill d så ska vi göra det i helgen... Det är ju ingen idé att färga innan jag klipper mig.. Undra hur mörkt jag ska ha??!!!

Idag händer det inte mycket.. VI är hemma.. Fundera på att handla nån dag me.. Men när vet jag inte.. Kanske gör d i helgen.. Så kan Tuva o mattias vara hemma så slipper jag dra me henne... Tindra få nog följa med.. Vet ju aldrig när hon vill ha mat.. Har inte börjat med samkportioner än.. Men d ska vi snart börja med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0