Tråkigt..

Vädret är ju sååå roligt idag... GRÅTT GRÅTT... Och man mår fortfarande skit.. Har ingen matlust, är bara törstig.. Skulle kunna dricka massor men gör jag det så mår jag illa... Äter jag nått så mår jag illa... Ingen ork har jag heller till nått... Men det ser ut som andra världskriget här hemma.. Skulle vilja vila lite men gör jag det så vaknar Tindra.. Men d skulle vara skönt.. Undra om tvätten flyttar sig själv från tvättkorgen till tvättmaskinen???

Undra när min mobil kommer???!!!!!

Tuva var så söt imorse... Hon gick ner till köket, skar sig små bitar av smörgås med leverpastje på och fick upp allt till vardagsrummet utan att tappa nått... Ibland kan dom... Dom små liven...

Kommentarer
Postat av: Helena

Psst..du kanske är gravid;) Hihi

Vad sa Mattias om mobilköpet?

2008-12-17 @ 10:13:42
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0