Nu har d hänt...

Tindra vände sig om igår, från rygg till mage... Så nu är inte inte pålitlig längre... Hon vill vänd sig vart hon än ligger...  

Idag har vi haft föräldraträff, det är roligt å träffas... Men nu ska vi inte träffas förrän nästa år, i januari när allt har lugnat sig... Innan vi hämtade barnen tog vi en runda runt guldfåglen... Det var kallt idag, så nu måste jag köpa ett nytt täcke till Tindra. Hennes hand var kall så på lördag så ska jag kolla om jag hittar nått täcke att ha i vagnen...
När jag hade hämtat Tuva på dagis så gick vi till min lillebror och där var pappa och min andra lillebror så det var lite släktträff där... alltid lika roligt å se dom...

Ska snart gå o skala potais, ikväll ska vi ha ragge.. GOTT.. Mattias gör så goda ragge...
 
Det är lite svårt att vända sig om när det ligger nån ivägen...


Kommentarer
Postat av: Helena

Svar: Haha ja jag velar & hittar nåt nytt hela tiden=) Jag har 3 & vill behålla det, mitt abonnemang går ut till våren nångång kke april el så, men jag hoppas man kan få bra pris om man förlänger det & jag vet inte om man kan göra det snart eller om man måste vänta? Vilka velar du på?

Kram

2008-12-04 @ 16:38:41
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0