Mår skit...

Allt började igår... Har haft ont i magen titt som tätt.. Men när vi kom hem från svärföräldrarna så hade jag mer ont än innan... Och när jag satte mig i soffan så visste jag inte vad jag skulle göra, mådde skit... Så jag la mig i sängen men sen fick jag springa på toa.. Bad Tuva passa Tindra... Men då kom allt upp... Härligt... Har heller inte kunnat sova inatt, har varit torr i munnen och haft ont i magen... Det har inte gått över än men jag har inte behövt prata med toaletten fler gånger iaf.. Mattias är lika kraslig i magen.. Men han är på jobbet iaf, blir det värre så få han åka hem... Vet inte vad det är som har hänt, ingen utav barnen har ont lr än dålig i magen... Bara Mattias o jag... Hoppas att det går över snart... Vill ju vara frisk, har inte tid att vara sjuk... Fast man kan ju inte bestämma sånt... Nu ska jag gå o lägga mig i sängen o dra täcket över huvudet..

Kommentarer
Postat av: Helena

Urk..stackare..inte kul med magsjuka NU så nära in på julen=(

Krya på dig!!

Kram

2008-12-15 @ 12:59:29
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0