Luciadagen

Idag är det den 13 december och bara 11 dagar kvar till jul... F*n vad det går fort... Det var ju inte länge sedan det var sommar.. Idag händer det inte så mycket.. Jag tror att Tuva håller på att bli sjuk, hon sover nu i sängen t ex. så jag fick kolla själv på den lilla sjöjungfrun... Det var en klar favorit när jag var liten... Kan låtarna =) Man blir barn på nytt...

Har plockat lite här hemma men har bordet kvar i vardagsrummet... Men nån gång kommer det nog ner till köket.. =) Det är rätt lugnt här hemma nu.. Barnen sover, Mattias jagar och ena hunden sover också... Så jag sitter här i min ensamhet men det är ändå skönt.... Ska snart fixa lunch till mig... Maten som vi hade igår... Min älskling gör en fantastisk mat.... Jag bara älskar den och honom... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0