Julklapps inköp...

Nu har jag köpt alla julklappar, nu är det klart.. ska bara in till stan på lördag och köpa från mamma till barnen...
Det finns ju hur mycket fint som helst... Hade man haft mer pengar så skulle jag ha köpt massor me kläder till barnen..
Men det var inte så kul att gå på stan när det regnar, kallt och blött.. Jag har sätt en vagn som jag skulle vilja ha.. Men det är lite onödigt och köpa en nya vagn, har ju en som bara är 2 år gammal.. Men denna är så smidig... Ska försöka övertala min sambo bara..


Kommentarer
Postat av: Helena

Tjata bara..vagnar är sketakul!! Jag såg en jättesnygg för ett tag sen, en mörkrosa Brio sing=)

2008-12-02 @ 19:13:44
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0