I lördags

så bytte Mattias däck på "min" bil.. Tuvas stol är lite trasig i sitsen och jag har sagt till henne att du få inte ha skorna upp i sätet för stolen går sönder då... Men sen när Mattias skulle ta fram domkraften så hittade han skumgummi i bagaget där reservdäcket är... Så vi har ett husdjur i bilen... Men häromdagen så såg jag en mus död på uppfatten.. Jag hoppas att det är den som hälsar på i min bil... Annars så få vi sätta dit en musfälla... lr en katt... Grannen har ju katter, jag trodde det var dom som hade dödat den, men jag tror att vi har kört på den... När vi har startat bilen och sen backat ut.. Hoppas hoppas...

Kommentarer
Postat av: Helena

Skrev receptet på wienernougaten i kommentarerna i min blogg;-)

2008-12-08 @ 15:33:14
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0