Hinner inte

Skriva så mycket här nu.. Men jag ska försöka ta mig i kragen och göra det varje dag igen...

Igår var vi i stan och kollade på mediamarkt, vi är rätt sugna på att köpa en tv till och sätta i köket.. Men vi få ta det lite senare... Jag såg en tv som jag ville ha, en 70 tum för 250 000kr... Nä men vi sa att det räcker med en 30 tum i köket..
Sen kom min morbror och hans tjej hit och vi satt å pratade till kl 23... Tiden går fort när man har roligt... Så vi ska dit på nyår till dom... Jag ska testa en efterrätt på nyår, hoppas att den blir god...

Idag händer det inte så mycket, mattias är och jaga.. Tuva kollar tv i sovrummet och jag kollar i vardagsrummet.. Ska snart se Harry Potter och den flammande bägaren... Tror att jag har sätt den men vet inte riktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0