Helgen över...

Vad helgerna går snabbt.. Mattias kom med förslaget igår att han kund ta pappaledighet på måndagarna och då tänkte jag ta bort varje måndag, sparar lite dagar.. Och så kan jag börja jobba åxå.. Fast inte ÄN.. Väntar ett tag till... Vill ju vara hemma så länge som möjligt men man ska ju klara sig åxå...

Igår var det julmarknad här i Mörby, men d va inte många stånd.. Men vi skulle se mucia, som Tuva sa... Tomten kom åxå och där fick man godis... Innan mormor och jag gick ner till parken så åt vi mat där.. Kyckling och potatis.. GOTT...

Idag ska det inte hämda nått... Ska bara vara hemma och inte göra nått... Jo jag ska tvätta... JIPPI så kul..
Jag håller på att bli förkyld, jag hatar å vara sjuk... Lagom till jul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0