Fredag... 5 dagar kvar

Har varit och handlat på Maxi idag, gud vad folk... Man såg riktigt på dom som jobbade där att dom var irriterade... Men det är ett sånt hysteri med julen... Jag är inte så förtjust i högtider... Hade båda barnen med mig till affären och sen äkte vi en sväng till pappa och hämtade julklapparna.. Jag bara ÄLSKAR julklappar.. Vill ha massor...
Igår hittade Tindra sina fötter... Så leksaker till henne behöver man inte =) Hon försökt stoppa in sin tutte i munnen också men det gick tillslut... Ikväll ska vi bara ta d lugnt.. Det är ju en sån fin och vacker dag idag... Så man vill jätte gärna hitta på nått.... Jag är hur pigg och glad som helst (lr inte)... Just nu är Tuva hos gammelmormor så Tindra och jag tar det bara lugnt.. Hon sover nu... Och jag har plcokat undan i HELA huset... Det ser bättre ut nu än innan...=)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0