Fortfarande inte bättre

Är inte riktigt 100 i magen... Den kör och har sig... Mår inte så dåligt, men det är som att föda, har värk i magen... Man få stanna upp.. Känslan kopplas till i somras när jag skulle ha Tindra...
Åt knappt nån mat igår och idag åt jag inte ens upp frukosten... Jag som gillar frukost... Orkarde inte gå min runda idag, men gick ändå 30 min... Lämnade på dagis och sen gick till affären, det var min runda idag... Men ska kanske gå lite längre sen innan jag hämta Tuva, om jag orkar... Men jag går till dagis iaf... Det är rätt bra å vara magsjuk, man går ner lite i vikt iaf... Hahahaha...

Hoppas bara att vi är friska till jul.. Kan inte fatta att det är bara 8 dagar kvar till jul... Vad tiden går fort... Kan inte fatta d... Vill att den ska gå lite mer saktare.. Så man hinner med allt man ska..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0