Förkyld..

Ja då var man sjuk, har kanppt sovit inatt.. Näsan har runnit o man har varit snustorr i munnen.. Min läpp hade spruckit och näsan rinner + ögonen.. Hatar att vara sjuk.. Man har ingen ork till nått.. Skulle behöva bädda sängen, tvätta och dammsuga men nä jag vill lr orkar inte... Få kanske ta mig i kragen innan mattias kommer hem, annars så blir han väl galen... Hihihi..

Idag var det sista gången jag gick med min kompis, hon åker till Finland imon... Ska skjusa henne innan jag åker till syrran.. Gammelmormor ska lämna Tuva på dagis...
Nu har jag snart bitit sönder min nagel... Ska snart fixa lunchen.. Vet inte om jag vill äta, men man måste ju annars så dör man väl av hunger sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0