Finns ingen bra plats

När hundarna är inne på dagarna så sover dom gärna i sängarna, speciellt i Tuvas.. Men när vi är hemma på dagarna så stänger jag dörren in dit, för jag vill inte ha dom i sängen... Det blir så smutsigt och så himla kul är det inte å tvätta lakan... Vi har ingen torktumlare så jag måste häma upp tvätten på en stälning och där kan man bara ha två lakan lr påslakan... Det tar lite tid att tvätta och torka tvätten... Men men hundarna brukar ha lite problem att hitt nån stans att ligga då om dörren är stängd... Men Findus brukar ligga vid skoställer, men så hittade jag inte rex.. Men efter lite tittande så hittade jag honom... Men inte där jag trodde att han skulle ligga iaf...



Där trodde jag att Findus hade tyckte om att ligga, han ligger lite här och där.. Men inte Rex... Det betyder att jag inte känner han så bra... hihihi...

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha..va söt!! Du får väl köpa varsin hundsäng till dem=)

2008-12-12 @ 13:05:26
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0