En ny dag

Det är inte många dagar kvar till jul.. Att tiden kan gå så fort...

Idag skulle jag ha gått på stan med syrran men hon smsade kl 8 imorse och var bakfull så hon kunde inte gå.. Nähä då få jag väl gå själv då.. Var i stan redan kl 9 och dom öppnar ju inte förrän 10... Så där gick jag nästan ensam i stan...
Jag köpte en mössa till mig och en mindre till Tindra, en body till Tindra och en almenacka till mig... Så jag kan planera lite i framtiden... Gick till 3 butiken också, ska byta mobil och abonnemang i april.. Och det är låååång tid tills dess, vill ju ha den nya nu.. han tyckte att jag var mer för sms än surfa så han sa den skulle passa mig bra:
 
 Fast jag vet inte bara vilken färg jag vill ha, antingen svart lr rosa... Ska fundera på det..

Så snart ska jag säga upp mitt abonnemanga och vänta ända till april innan den nya kommer..... LÅÅÅÅnga vänte tid bara..

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha tro det eller ej, men jag kände & klämde på en touchwiz i 3-butiken igår!! Jag tycker den verkar bra..i så fall köper jag helt klart en ROSA=)

Hur är det med förkylningen?

2008-12-10 @ 13:22:05
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0