Bil j*vel...

Var ju och besiktade den.. Men självklart så gick den inte igenom IGEN... Avgasröret läcker, fast Mattias har lagat det... Men denna gången var dom snällare, iaf han som jag fick...

Jag har läst ut Liza Marklunds bok " En plats i solen", jätte bra bok.. Hon skriver bra böcker tycker jag.. Nu har jag börjat med en annan... Thomas Bodströms bok "Rymmaren", hoppas att den är bra... Den verkar d iaf, dom få siderna jag har läst nu.. Ska nu plocka undan lite.. Ska plocka ut diskmaskinen och lite andra grejer...

Ikväll ska jag kolla på tv4 vid kl 21.00. Sonja Aldén, Shirley och Sanna Nielsen ska sjunga jullåtar... Annars så finns det inget å se på tv:n...

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej, jag måste bara tipsa dig om en tråd på fl där de photoshopar ens kort till julkort..mitt blev jättefint!!Kram

2008-12-01 @ 16:35:14
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: JULIA

åh vad mysigt, de vill jag med se på! Julsångstv :P haha



tänk läsa den boken, du tipsar om det alltså?

2008-12-01 @ 16:59:48
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0