Bara 2 dagar kvar till jul

Tiden går i en rasande fart..Men ingen j*vla snö.. Vart har den tagit vägen??!!! Nu när det närmar sig jul..Vet inte hur länge sedan det var en vit jul... Jag kommer ihåg när jag var liten då hade vi minsann snö och kul var det med... Men nu har vi ju bara gröna jular, mindre kul... För barnen och man har ju inte kommit in i nån julstämning heller...

Igår var mattias och sköt sig en gran, så vi klädde den igår... Idag tog jag fram saxen och klippte Tuva så nu är hon jule fin... =)

Det märks att Tindra har blivit större hon sover inte lika mycket längre... Så man hinner inte med så mycket längre..
Imon ska vi fira mini julafton med mamma och hennes man och hans döttrar.... Och sen på själva julafton ska vi till mattias syster... Så vi ska inte alls vara med min släkt i år... Vi tar vart annat år annars så blir det en massa tjaffs... Och det orkar inte jag med... Men som sakt julen står snart vid dörren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0